Po Weselichu ;)

AAAAAaaaaaa.......Padam.Zapytacie jak wrażenia??? Świetna muzyka,super wystrój sali,cudowna para młoda i pyszne jedzonko,czegóż więcej potrzeba na weselu???? :)



Kilka wniosków które wyciągnęłam a myślę że innym się przydadzą:

-ramiączka sylikonowe,zabierajcie dwie pary,chyba że macie ramiączka dopinane do sukienki to radze założyć,nigdy nie wiadomo co sie stanie w czasie szalonej  zabawy :)

 -Buty na zmianę to podstawa :) Przydadza wam sie wasze ulubione baleriny,uwierzcie mi że liczy sie pierwsze wejście....potem już tylko dobra zabawa (w wygodnych butach)

 -Pończochy,zabierajcie dwie pary,przezorny zawsze ubezpieczony,a nóżki zawsze lepiej wyglądają w pończoszkach



 Dzielna Justyna przedarła pończochy,urwała ramiączko,zabrała baleriny ale zmieniła za późno....stópki bolą!!!!!!




 Zespołem byłam zachwycona do tego stopnia że chce ich na studniówce....jednym z wokalistów jest chłopak który występował w "szansie na sukces" i "mam talent" (mam wizytówkę :D )




                                                 Sukienką Panny młodej byłam zachwycona ;)

  Wrzuciłabym wam filmik z mojej walki o krzesełko hahaha ale może potem :)


 ________________________________________________________________________________






Wiem,dziecinne,ale kocham ta "bajkę" i piosenki z niej

Komentarze

  1. Wow! Naprawdę nieziemsko wyglądałaś w tej sukience. No i gratuluję dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienkę masz świetną,panna młoda również;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ;)
    ciekawa sukienka bardzo, zazdroszczę wesela, najlepsze imprezy! :D faktycznie panna młoda - sukienka cudna :)
    u mnie kolejne łowy, zapraszam!
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny