Optymizm

 Nie mam pojęcia co sie stało ale...jeszcze ostatnio mam optymistyczne podejście do wielu rzeczy. Co wiąże sie z tym że inaczej patrze na świat.Cholernie mnie to cieszy. Dziś wstałam o 6 czyli trzeci dzień z kolei mogę zaliczyć do niedospanych...... blech. Pogodę mam okropną,jak nie zimno,to pada,jak nie pada to grzmi....wiecie że jeszcze w lipcu (u mnie) nie było takiego słońca żeby można się spokojnie poopalać i nie zastanawiać się nad tym czy zaraz lunie czy nie.....
 Za oknem zimno,więc wzięłam sobie gorąąąący prysznic.Przy okazji użyłam sobie nowego żelu pod prysznic.Dove
 Pięknie pachnie i mogłabym go wąchać caaaały czas :) jednak moim faworytem w tej dziedzinie jest nadal adidas....który pachnie na skórze jeszcze dłuuuugo po wyjściu i wytarciu ręczniczkiem :)
 Zakupiłam sobie dziś buciki które wyczaiłam już 2 tygodnie temu ale nie miałam wtedy kasy :) Co o nich sądzicie???

 Jutro o 6:30 mam jazdę...strasznie nie mam siły po tych dniach imprezowania,może teraz mała drzemka albo wracam do czytania SEKRETU :)


Buziaki dla wszystkich Oglądających :* Dziękuje za odwiedziny :)



Komentarze

  1. Buty są naprawdę boskie!:) Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty też miałam lakier jakiś z safari radzę szybko używać;) bo po jakimś czasie nie da się nim malować paznokci

    zapraszam do komentarzy i obserwowania

    obserwuję twój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten kolorek. Cała seria Safari jest wyjątkowo udana!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny