Od optymizmu można sie rozchorować?? :)

Buziaczki :*
 Pogoda sie nie poprawia,połowę dnia przespałam a wczoraj miałam taki "atak" optymizmu że chyba dostałam gorączki. Ale cholernie mnie to cieszy,muszę sie jeszcze tylko nauczyć nie wkurzać w jednej sekundzie :).....
 Dziś troszkę uzupełniłam swoje braki kosmetyczne ale oczywiście jeśli Justyna nie zrobi sobie listy to połowę pozapomina wwwrrr

 Więc.....nie ukrywam że  uwielbiam kosmetyki z Joanny.Dziś kupiłam już trzecie opakowanie Masła truskawkowego do ciała które uwielbiam i polecam,ślicznie pachnie i wygładza skórę :)
 
Peeling Myjący z truskawką.....ja używam go do twarzy bo dobrze zbiera zanieczyszczenia i martwy naskórek.
 
Mydełko z Dove to już standard nie ma na rynku innego mydełka które nie wysusza do użyciu....to akurat dodatkowo ma granulki które dodatkowo złuszczają. 

Tusz z Eveline  Big Volume  Lash... na internecie miał bardzo dobre opinie,więc kupiłam,pierwsze użycie...na 10 dam 6..... mało pogrubia a ja uwielbiam mieć baaardzo widoczne rzęsy...ale to dopiero pierwsze użycie.
 I ostatnia rzecz to zagadka,nie znalazłam na internecie żadnych recenzji. 

Firma Marion, Natura Silk,jedwabna kuracja,mam do niej zaufanie po używaniu szamponetek koloryzujących które nie niszczyły włosów które są straaaasznie delikatne...do obecnego stanu doprowadzałam je 6 miesięcy.Jedwabiu już używałam tylko w dużo mniejsze buteleczce więc i na to sie skusiłam,zobaczymy co do będzie.....i jest ona bez spłukiwania,co kocham,bo nie wierze w te które trzymam,nic nie robie i niby coś jest....






Komentarze

  1. No nie mogę, te buty są tak genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny outfit :) szczególnie bluzeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka fajna, ale czemu z metka ? ;)
    obserwuje

    U mnie NN http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! :)
    Zapraszam na swój blog o modzie, sporo outfitów:
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    Jeżeli spodoba Ci się mój blog dodaj do obserwujących, poinformuj mnie o tym w komentarzu , a ja odwdzięczę się tym samym! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak poużywasz tego jedwabiu to zamieść recenzję, z chęcią dowiem się o nim coś więcej :)
    Świetny zestaw, bardzo fajne buciki, a tego typu spodnie i bokserki wprost uwielbiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka jest urocza i bardzo dziewczęca:))

    pozdrawiam, będzie mi miło, jesli mnie odwiedzisz:)
    http://www.lipstick20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny