Listę osób staram się dopinać na ostatni guzik,o muzykę muszę się sama martwić ale za to nagłośnieniem zajmie się mój Tatuś który to kocha :)

Jutro jadę zrobić sobie te zdjęcia do dowodu,chyba najwyższy czas + chciałam sobie kupić coś na piątek.....proponujecie jakąś sukieneczkę?? czy może jakaś bluzeczka+spodenki i czółenka??? Czekam na wasze propozycje.....







Wczoraj na necie natknęłam sie na UWAGA: różowe papierosy....nie wiem może to normalnie ale jak człowiek nie pali to nie wie co sie dzieje w świecie palaczy,prócz tego są fajki o smaku czekoladowym,wiśniowym...i chyba bananowym...nie nieźle ;) 



____________________________________________________________________ 


 Buziaki Dziubasy :* :* :*

Komentarze

  1. O smakowych słyszałam, ale żeby różowe, może to dla barbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe też sie zdziwiłam a jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za sukienką :) Impreza na pewno znakomicie się uda! I tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny