Jutro rano jednak jadę na bazarek hihih :)
 Następnie muszę odwiedzić jakiś sklep kosmetyczny bo jak na złość wszystko mi sie pokończyło....Mój Balsam truskawkowy z Joanny,Tusz z Maybeline, Odżywka z Wax-a,końcówka różu do policzków...i nie pogardziłabym jaką paletką cieni :)

Co do tuszy polecacie jakieś??????...używałam tego "żółtego" z Maybeline.....sprawdzał się dobrze ale chętnie wypróbowałabym coś nowego w tym przedziale cenowym :)


Prócz tego obie z mamuśką wpadłyśmy na pomysł zmiany mojej fryzurki.Nie będę obcinać na krótko!!!!! zapuszczam włoski...ale troszkę chciałam przyciąć końcówki i pocieniować...może już jutro zobaczycie efekt :)



Buziaczki :) Dziękuje za oglądalność :* :* :*

 W środę wraca moja siostrzyczka....:)

Komentarze

  1. faktycznie bardzo ładne masz te włosy :) co do tuszu to mnie bardzo odpowiada million calories z eveline.. miałam go tylko raz bo teraz nie mogę go nigdzie znaleźć.. rzęsy były widoczne i tak jak pisze na opakowaniu faktycznie gęstsze poza tym ładnie podkręcone.. gdybym go spotkała zapewne kupiłabym jeszcze raz :)obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak czasami mam, że mam ochotę wypróbować jakiś nowy tusz i zawsze się na tym przejadę, jednak uważam że żółty jest bezkonkurencyjny;) Teraz się męczę z tym różowym, nie jest taki dobry i muszę go szybciutko wykończyć;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog, właśnie dodałam to urocze okienko do obserwowanych. Co do tuszy polecam L'Oreal , niezastąpione!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny