Impreza Przednia

Siedzę sobie i regeneruje siły na poprawiny :) Wczorajsza impreza była przednia (co można poznać po mojej rozdartej sukience!!! hahah) bawiliśmy się do 5 rano ,obecnie wszyscy padli i śpią.Ja znów będę musiała doprowadzić swoje włoski do porządku,ponieważ wczoraj miałam śliczną fryzurkę ale kosztowało mnie to ich wysuszeniem i toną najmocniejszego lakieru. Może jeszcze przed poprawinami nałożę jaką odżywkę ale wątpię żebym zdarzyła :) Na poprawinach stawiam na prostotę i elegancję...dlatego założę to co prezentowałam wam wcześniej (spodenki + biała bluzeczka+ moje buciki) oczywiście baleriny na zmianę obowiązkowo :) Włoski wyprostuje (dodatkowo je przypalę wiem)....polecacie jakieś odzywki które powinno się używać gdy korzysta się z prostownicy??
 Dziękuje Kochani za komentarze :* :* :* Trzymajcie się ciepło


Jedne z pazurków które ostatnio robiłam :) Niestety nie widać ale w koło kwiatuszków jest jeszcze biały brokat który mieni się na złoto :)  na żywo wyglądały ślicznie :)

Komentarze

  1. Maski Wax są dobre na zniszczone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze mi się podobały tipsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zrobię autoreklamę i polecę samorobną płukankę ze Skrzypu Polnego xD Przepis znajdziesz u mnie na blogu, na stronie głównej.
    Naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, te tipsy boskie, zawsze chciałam taki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ale Ty masz cudne włosy, uwielbiam ten kolor.<3
    A co do Tipsów ładne, ale ja wolę jak coś się więcej dzieje.;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny