Changes



Gdy powiem że to Moje Niebo i to jest to jedyne które było nade mną przez 11 lat non stop to  większość z was parsknie smiechem.....ale są miejsca gdzie tylko w nich niebo jest dość niebieskie a drzewa dość zielone

Wstałam o 10..tak więc standard....potem na szczepienie na które czekałam ponad godzine,ale to norma więc nie mogłam okazywać zdziwienia ;) i potem do domku.Strasznie leniuchuje,tak do granic mozliwości...nic ale to nic nie robie...a kiedyś trzeba będzie ruszyć to dupsko i sie wziąść za siebie. 

 W sobote mam wesele ;) Sukienke mam już kupioną,pokaże wam,a w następny weekend moja impreza osiemnastkowa ;) a w jeszcze nastepny znów wesele :) Tak więc nie będę sie nudzić oj nie,wybawie sie za wszystkie czasy.



 Lakiery "Safari" ok. 3 zł jeden.....mają piękne kolory i jak na cene są baaardzo dobre :) Wybrałam 3 na spróbe heheh. Jak narazie widziałam je tylko w jednym miejscu.  
 

Komentarze

  1. Sama ;) ciach i po długich spodniach. W miarę wyszły mi prosto :D
    Ładne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łojej usunelam komentarz... wiec napisze od nowa ;d wole takie zwykle spodenki wlasnie bez zadnych dodatkow na nich ;) bawienie sie ciuchami jest fajne ale mnie osobiscie to nie kreci i wole gotowe ciuszki. Tobie bardzo fajnie spodenki wyszly ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuje ze niestety niedlugo mi ona zejdzie ;/ nie lubie swojej opalenizny, bo jest czerwona i zanim zdazy zbrozowiec, schodzi mi skora ;D sliczne kolorki lakierow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie masz te grubaski, pokazuj:P:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te lakiery, jak na pierwszy rzut oka:)
    Zazdroszczę takich grubszych imprez : D
    Baw się dobrze! ;-*

    dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny