1/2 już za mną :)

Siedzę sobie na łóżku..padnięta.Położyłam się spać na 4 rano,gdy zasypiałam za oknem robiło się już ciemno.Wszystko się udało i wszyscy się dobrze bawili za co serdecznie dziękuje....
 W pokoju u mnie spałyśmy we cztery :) i smacznie udało nam się przespać do 11 :) Dostałam śliczne prezenciki które postaram się wam pokazać w następnej notce (dziękuje wszystkim :* )
 Za parę godzin czeka na mnie osiemnastka rodzinna :) ciesze się ale uwierzcie mi że tak na pełnych obrotach przez dwa dni to chyba za dużo :) ale Czy damy rade??? TAK DAMY RADE!!! hahah :)

Dziękuje wszystkim którzy byli i chcieli miło spędzić zemną te chwile :*
 (jak zwykle jeśli ja latam z aparatem to są zdjęcia :) ale na  nich  mnie nie ma......wczoraj latali inni ale też mam mało zdjęć ;) )





 Życzcie mi,moim stopom i głowie powodzenia i wytrwałości :)

Komentarze

  1. No widzę, że zabawa była przednia :) Gratuluję udanej imprezki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny