powolutku ogarniam oceny w szkole i ciesz sie piękną pogodą.Weekend spędzony objadaniem się owocami....truskawkami,bananami i czereśniami.
 Kawa bananowa w moim wykonaniu 


   

Dziękuje że stawiasz mnie na nogi i jesteś przy mnie gdy już stoję ale nadal potrzebuje pomocy :) 



 Wyobraźnia-bardzo zdradliwa ale jakże pomocna rzecz w życiu. Czasami cholernie męcząca i sprawiająca dużo kłopotów ale pomaga przewidzieć wszystko....czasami niepotrzebnie.....

 Mam nadzieje że słonko nie przestanie świecić i nadal będzie można się spalać na słoneczku.

 W najbliższym czasie biorę się jeszcze za przerabianie gatek :) jeśli ktoś chce może mi podrzucić jakieś swoje do zrobienia ;)
 

Komentarze

  1. Ja również powoli ogarniam oceny w szkole ...dalej już nieco inaczej.
    Co do wyobraźni to A.Einstein chyba powiedział był, że :Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy ponieważ wiedza jest ograniczona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny