Cienie

Nareszcie Wiosna ruszyła pełną parą ;)
 Ostatnio zaczęłam doceniać cienie a wręcz zakochałam sie w makijażach które oglądałam na YouTube.Jeszcze nie tak dawno bardzo rzadko używałam cieni chociaż ostatnio je uwielbiam.Nadeszła wiosna więc przeszukując paletki w poszukiwaniu jakichś "żywych" kolorów stwierdziłam że NIE MAM żadnych......
 Standardowo na internet w poszukiwaniu czegoś dobrego w co można zainwestować ;) oczywiście z tych co znalazłam,rzadko można dostać je w sklepie albo w ogóle nie są dostępne w Polsce...... Na szczęście internet to moc i potęga :D więc bez problemu można zamówić coś drogą internetową :)....
Najbardziej chyba przekonała mnie marka SLEEK można kupić ją w drogeriach ale niestety nie w mojej okolicy






W przypadku tej firmy wybór paletek jest ogrooooomny...więc można być pewnym że znajdzie sie coś dla siebie :) i ja w najbliższym czasie rzucam się na jedną z nich :D Cena to ok 30zł (zamówienie przez neta)

 INGLOT......znana z dobrej jakości marka




na necie można je dostać za 12zł-15zł ja spotkałam je w sklepie za 24zł po czym stwierdziłam że to za dużo na jeden kolor w trzech odcieniach...ale podchodząc jakościowo..... 


shiseido nie wiem czy można je gdzieś u nas dostać.. nigdzie ich nie spotkałam ale pewnie mało szukałam...







To są w sumie trzy firmy na które stawiam na wiosnę i lato :)




 

Komentarze

  1. http://nastolatkitolubia.blogspot.com/2011/04/tak-wyglada-bezowy-na-paznokciach-czesc.html?showComment=1302451311543#c8427013671122639007 zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny