Koszulka

Wczoraj coś mi wypadło więc nie dałam rady dodać tego co zrobiłam...a zrobiłam bardzo mało (brak czasu) Przerobiłam sobie tylko jedną koszulkę :) Z czego jestem bardzo zadowolona. Dorwałam ją ostatnio,leżała na dnie szafy bardzo podobał mi sie jej motyw ale krój był mało interesujący....

 Na plecach wycięłam paseczki + odcięłam rękawy i powiększyłam dekolt bo był pod samą szyjkę. Koszulka noszona "sama" nie robi super efektu.Jednak dokompletowałam do niech "jeansową kurteczkę" i jestem mega zadowolona.




Komentarze

  1. Jak piszesz, że masz manie kupowania to dlaczego masz tylko jedną parę butów? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. W sprawie Honoraty Skarbek...nigdy nie powiedziałam że jej nie lubię :)
    Dziewczyna sie odnalazła i całkiem nieźle sobie radzi...
    + sposób przerabiania bluzki jest bardzo powszechny :)
    A wycięcie na plecach z Programu "między kuchnią a salonem" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest napisane Mam manię kupowania KOSMETYKÓW :)
    Par butów mam sporo ale te nabyłam ostatnio i lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny