Odżywki do Włosów

Jednym z moich postanowień noworocznych było: "Zaczynam Dbać o Włoski". Postanowiłam być konsekwentna i zakupiłam sobie parę rzeczy.Efekty są widoczne :) a że pytacie mnie co robie z włoskami to postanowiłam pokazać wam czego używam :)


Od lewej:  1.Odżywka w sprayu z Oriflame dodająca objętości (jej używam akurat sporadycznie)
2.Szampon nawilżająco-regenerujący z Joanny (polecam kosmetyki z tej serii,świetnie nawilżają+ślicznie pachną)
3.Kompres również nawilżająco-regenerujący z Joanny (nakładamy do na 3-5minut i okręcamy ręcznikiem potem spłukujemy)
4.Mój największy skarb i faworyt. Odżywcza maseczka do włosów WAX...... Do włosów po farbowaniu lub nie znoszących innych odżywek.Nakładamy na 15-30 minut i ogrzewamy...efekty murowany.        





Komentarze

  1. mam ten szampon i jest super polecam :)nie musze używać odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś i ile kosztowała ta maseczka ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka kupiona w Aptece za 23zł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny